مصاحبه آرشیو خبر ها
10 نفره بهتر بازی کردیم

10 نفره بهتر بازی کردیم

مکس الگری مربی تیم یوونتوس معتقد است شاگردانش پس ار 10 نفره شدن در برابر لیون عملکرد بهتری از خود نشان داده و توانستند با کمک جیجی بوفون به یک پیروزی سخت دست پیدا کنند.

 

الگری صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد:

 

مهم ترین چیز کسب پیروزی بود و حالا ما 7 امتیاز از سه بازی داشته و بدون گل خورده ایم که این را مدیون بوفون هستیم. ما توپ را به خوبی به گردش در نمی آوردیم و بردن در این بازی خارج از خانه کار راحتی نبود ولی زمانی که داور یکی از بازیکنان ما را اخراج کرد، توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

 

غیبت بن عطیه:

 

او روز شنبه بازی کرده بود و نمی خواستم در مورد او ریسک کنم، اورا در پست او به خوبی بازی کرد. لمینا را برای نبرد های فیزیکی در میدان قرار دادم. کوادرادو در بازی قبلی در خط میانی عملکرد خوبی داشت و در این بازی از دقیقه 70 به میدان رفت. اگر او را از ابتدا بازی می دادم، یک تعویض بیشتر در اختیار داشتم.

 

ضعف در سرعت:

 

در نیمه اول روی سرعت ضد حملات حریف به دردسر زیادی افتادیم و توپ های کوتاه زیادی را از دست دادیم ولی در نیمه دوم بهتر بودیم. در صحنه پنالتی بونوچی اشتباه کرد ولی بوفون ما را نجات داد. با این حال ما باید سعی کنیم در چنین شرایطی بهتر باشیم.

 

وی در آخر افزود:

 

ما باید خونسردی خود را حفظ کنیم و در برابر تیم هایی که بسته بازی می کنند، منتظر یک فرصت باشیم. چنین اتفاقی در برابر اودینزه هم رخ داد و ما خطر را احساس کردیم. بازی با میلان خیلی سخت خواهد بود، آنها تیم جوان ولی مستعدی دارند که خیلی خوب بازی می کنند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: